hkfmy 當前離線
中級會員
kwongoc_1016 當前離線
Epc老餅
進階會員
TOP
PN420 當前離線
張Prepaid sim用緊$108漫游,主用收銀行sms(同騷擾電話 ) 今個周末北上突然見到漫游時已經顯示Vo ... hkfmy 發表於 2024-9-2 09:30
唔係大灣區plan打電話好貴,有volte都唔係太有用,除非係三地plan。 kwongoc_1016 發表於 2024-9-2 10:13
BigWaterBird 當前離線
初級會員
lolai 當前離線
chpyeung 當前離線
CMHK儲值卡大陸漫遊接電話同打返香港$1.9一分鐘, 貴就係貴, 但通常有來電我都唔聽, 然後即刻Whatsapp C ... PN420 發表於 2024-9-2 14:01
$1.9/min 唔算貴啦, 你睇下SOSIM? chpyeung 發表於 2024-9-4 11:54
hiall2008 當前離線
w__w 當前離線