請問有冇人用過 Happy 5G 年咭?

本帖最後由 getter1 於 2024-8-30 03:49 編輯

https://www.happytelecom.com.hk/collections/5g-365-%E5%B0%88%E5%8D%80/products/%E6%9C%AC%E5%9C%B0-365%E6%97%A5-11gb%E6%95%B8%E6%93%9A

接收可以嗎? 其實係用邊個台? Google 過有啲話係 3HK, 有啲話係 CSL...

其實 5G 年咭有邊張比較好? 試過 more 同 lucky2, 感覺都嘛嘛哋...

中移有張

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

接收可以嗎? 其實係用邊個台? Google 過有啲話係 3HK, 有啲話係 CSL...

其實 5G 年咭有邊張比較好?  ...
getter1 發表於 2024-8-30 03:43



100% 差過你用過果 2 張,可以直接 SKIP。

TOP

個happyclub app直頭在GooglePlay不存在

TOP

lucky2 5G, 用緊,好多地方收唔到訊號
收到地方就5G正常,普通貨仔
我有一張鴨卡5G,比佢好勁多

TOP

副號就冇咩所謂,主號都係買返親生仔好啲

TOP

lucky2 5G, 用緊,好多地方收唔到訊號
收到地方就5G正常,普通貨仔
我有一張鴨卡5G,比佢好勁多 ...
student01 發表於 2024-9-8 23:32

儲值卡用4g都夠用,點解要5g?

TOP

儲值卡用4g都夠用,點解要5g?
旺角阿周 發表於 2024-9-11 00:43


做 spare 囉,主咭用緊 4g 其實夠用,但多人時就死晒,例如第一次尖咀叮噹無人機 show 時就死晒 (唔只我,同事都係咁),心諗:5g 其中一個吹嘅強項係 high concurrency,係呢類場合時係唔係用得著?

之後就買儲值咭嚟試,點知連普通用都差過 4g,點搞?!

TOP

做 spare 囉,主咭用緊 4g 其實夠用,但多人時就死晒,例如第一次尖咀叮噹無人機 show 時就死晒 (唔只我 ...
getter1 發表於 2024-9-13 00:46



    而家5G行緊 NSA ,係咁上下,出咗SA 後會唔同的。

CSL 話出咗SA,睇覆蓋係點同會唔會開俾呢啲艇仔卡用。

TOP

而家5G行緊 NSA ,係咁上下,出咗SA 後會唔同的。

CSL 話出咗SA,睇覆蓋係點同會唔會開俾呢啲艇仔 ...
tp380 發表於 2024-9-13 07:06


原來係咁,長知識 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

TOP