getter1 當前離線
初級會員
soccerhk 當前離線
進階會員
TOP
tp380 當前在線
接收可以嗎? 其實係用邊個台? Google 過有啲話係 3HK, 有啲話係 CSL... 其實 5G 年咭有邊張比較好? ... getter1 發表於 2024-8-30 03:43
pooh_tigger 當前離線
student01 當前離線
中級會員
asasas999 當前離線
旺角阿周 當前離線
lucky2 5G, 用緊,好多地方收唔到訊號 收到地方就5G正常,普通貨仔 我有一張鴨卡5G,比佢好勁多 ... student01 發表於 2024-9-8 23:32
儲值卡用4g都夠用,點解要5g? 旺角阿周 發表於 2024-9-11 00:43
做 spare 囉,主咭用緊 4g 其實夠用,但多人時就死晒,例如第一次尖咀叮噹無人機 show 時就死晒 (唔只我 ... getter1 發表於 2024-9-13 00:46
而家5G行緊 NSA ,係咁上下,出咗SA 後會唔同的。 CSL 話出咗SA,睇覆蓋係點同會唔會開俾呢啲艇仔 ... tp380 發表於 2024-9-13 07:06