自己架十幾年BMW都仲係好札實, 無咩雜音, 可能本身設定比較sporty喉聲同機器聲都比較大有D人唔鍾意, 但drive quality的確係超班亦都係佢賣點
VW我感覺唔到R周車應有ge水準 2011 A5亦都坐過, 已經有雜音同感覺唔札實. VW group D車唔計現象級ge維修. 機器波箱個設定的確係最aggressive, 非常爽快好力仲要最慳油.
日本車lexus GS坐過係ok, 空間感麻麻, 引擎波箱操控都好一般, 仲要整起上黎一D都唔平, 所以二手lexus 個價都係好賤 至於萬6新款, 都係無果陣札實ge感覺, 過D路比較dun都係好似有野未上實咁.
MB C仔, ride quality真係一流, 好定好靜. A250坐過就好一般, 同C仔兩個世界 |