ASUS 難唔難 SET 同埋夾 ?
之前用過一隻 Z字頭, 五個英文字母, 當年夾和記要用佢. 7*24 都冇乜事.
...
bobopig 發表於 2016-3-26 12:45 
因為我都係用ac87u
ac51u點樣我都唔多清楚,我自己都係玩過ac66u同ac87u
(界面UI都一樣,硬件唔同)
66u我比左朋友,雖然話第一代ac router,但都行足到air2
我就單講asus界面吧,有中文,都清楚易用
set都係咁樣,無話特別難...
一眼就知需要既野係邊
http://event.asus.com/2012/nw/dummy_ui/en/
呢個係佢個模擬器,你可以禁入去玩下
到時就係呢個界面,幾易用的
至於你話獨立開關,你係指wifi定係咩?
至於你話vpn,咁你香港部router開左vpn,你返大陸就可以接返
但係最近大陸pptp好似都打得幾嚴,可能都唔多穩定
我大陸親戚借來登一下google play都無問題,長用就唔清楚啦
簡單來講就係,你香港上到既網,你iphone,iPad接上左香港部router都一定上到.
你香港上唔到既,你iphone接左都係上唔到...
其他既vpn就係另外買人地伺服器...router個個就係你自己開.
router ac wifi主流都係netgear同asus呢兩間,大部分ching用都係呢兩間
(asus底板就有買貴就買貴,平就買其他吧...手機平板就算吧啦...)
主要係你預算太低,多人出既型號既你都出唔到
唔中意asus,咁netgesr r7000,但預算唔多夠
其實ac wifi本來就唔平的,通常個個上得去,都行埋500M/1000M成套的
但係我可以講你知,ac wifi同你以前n wifi真係差好遠
我以前個部iPad 3,最高都係得40Mbps,傳漫畫最快都係得5MB/s
iPad Air無記錯最高都得90Mbps.
但係Air 2打底都傳30MB/s...傳影片同漫畫
個分別真係好大!
(100Mbps= 12.5MB) |