chuyat 當前離線
中級會員
1112311123 當前離線
Banned
TOP
find72 當前離線
一條辮路
Moderator
機頂裝唔到冷排? 1112311123 發表於 2016-11-13 15:24
裝機頂阻corsair ram有散熱好高. 宜家係前入,頂同後出,如果頂入,前後出會唔會好D,因為機頂上得2cm空位. ... chuyat 發表於 2016-11-13 15:47
啱啱改左頂入前後出,但係前裝唔到三把風扇了.上面個usb長盒頂住冷排唯有下移少少. ... chuyat 發表於 2016-11-13 17:06
留意下顯卡溫度有無升高到? find72 發表於 2016-11-13 17:09
leonhartx 當前離線