想問關於NOD32 2.7

想問如果用緊NOD32 既2.7 VERSION
會唔會防毒防能比最新既4 差好多呢?
因為個人都係鍾意2.7可以HIDE左開機個畫面
而且順D...

不同版本都是用同一個資料庫,
如果不是windows是新版本, 而NOD32 運行上沒有問題, 可以不用升級4.2.
而4.2,3.0版本也不以關閉開機歡迎畫面,
打開NOD32後按F5, 在使用者介面中取消這選項就可以。

TOP