27吋 X 3

請問有冇人玩3個27吋 mon? 我宜家用34" ultra wide, 想轉 27" x 3 玩賽車同 Flight sim. 27" 行2K, 144H應該夠用. 我見宜家27吋都唔貴, 平過一個超寬mon

你張卡推到7680x1440@144?

via HKEPC Reader for Android

TOP

其實玩三隻mon最難係要有咁大張枱同咁大間房。我張係ikea最大果張書椅,都係放到兩部27",三部27“拍埋過五呎,連埋喇叭闊過張床,你間房真係豪宅。所以我都係一隻32:9(=兩隻27吋)算了。BTW,我用3070玩FS2020都係得30至40fps.要三隻2K@144玩FS2020,地表無。

via HKEPC Reader for Android

TOP

係,計落條算都唔得, 我宜家玩 FS2020, 2080Ti , 1080p 都係50~60fps, 仲要只開 medium graphics
所以都係轉番 21:9, 2K mon 算

TOP

3個 mon 6條邊,再幼都係會礙眼

TOP

mon同mon之間條邊真係好難接受
上網睇過3部odyssey G9 玩flight sim

TOP

解決mon同mon之間條邊:
Asus bezel free kit

TOP

解決mon同mon之間條邊:
Asus bezel free kit
max9999 發表於 2021-12-17 22:08



    貼得再好都始終有條間
個屏幕你一直不斷睇住
想唔覺眼好難lol

TOP

貼得再好都始終有條間
個屏幕你一直不斷睇住
想唔覺眼好難lol ...
hkmand001 發表於 2021-12-17 23:08



   完全同意...買個大D既mon好過...

TOP