[操作疑難] 新買routerAX3000T,自己屋企用唔到,帶去人地屋企用到

本帖最後由 Ex3000T 於 2024-4-7 14:20 編輯

我屋企用緊smartone光纖,新AX3000T上唔到網,AX3000T直插線到電腦都沒有網路,關機,reset,拔線,都唔得。 今天帶去人地屋企試,人地用HKBN,裝一次便OK,請問怎解決,thanks

本帖最後由 siukat 於 2024-4-8 09:40 編輯

modem同router斷電,
modem駁線lan線去router(不要再駁其他lan線),
然後modem同router駁電,
設定好router之後睇下上唔上到網,
上到網之後用瀏灠器入miwifi.com,
張你用緊既wan口設置為固定,
save後就可以按需要再駁其他lan線,
再reboot router一次,
仍然可以正常上網就可以了

TOP

會唔會上遊lock左Mac address? HGC就係咁,熄機、打上台要求release 都唔得,乖乖地等6-8 鐘,等到上一個IP 過期先得。

TOP

用2樓的方法,指定插口後解決了,唔該晒

TOP