本帖最後由 wunit 於 2024-3-26 20:00 編輯
用50G latency 會細左
有冇師兄知咩原理?
shingzhk 發表於 2024-3-26 19:06 
唔係因為你個 1G-->10G-->50G latency 低左
而係因為要留比50G客s的總bandwidth比10G客s的多, 後面條水喉大D, 排隊/撞車的機會細左, 自然latency細左
不過哩D 10G/50G好多時只係講local loop, 隨時ISP to ISP已經唔係50G, 甚至同ISP唔同機樓都未必有足B/W
另外50G中可以得dedicated 20M出海(當然加錢就可以了) |