X1 最新 R3A 台灣 Frimware 你地 Update左未?

我現在單佬中....唔知有沒有 ching 已經用緊呢?
好緊張....

個 Rom 成 160 Mb @@

升左做WM6.5 了 ...
不過想問係邊到單撈??
改左SPL 用唔到官方update

TOP

原帖由 gp01fb 於 2009-6-30 10:36 發表
升左做WM6.5 了 ...
不過想問係邊到單撈??
改左SPL 用唔到官方update


XDA 到可以單佬.
改左 SPL 係可以轉返台灣原裝 ROM .
wm6.5 我覺得麻麻地... 可能用緊 TF3D ...

TOP

原帖由 wueddie 於 2009-6-30 10:43 發表


XDA 到可以單佬.
改左 SPL 係可以轉返台灣原裝 ROM .
wm6.5 我覺得麻麻地... 可能用緊 TF3D ...

搵到~我用緊xda hylu 個中文6.5, 有埋D2 版TF3d... 除左行唔到fish panel外都好perfect

TOP

原帖由 gp01fb 於 2009-6-30 10:52 發表

搵到~我用緊xda hylu 個中文6.5, 有埋D2 版TF3d... 除左行唔到fish panel外都好perfect


是不是 P3F ? 我用過 , 但好多 Bugs . 所以我轉返去 P3E ..
P3E 可以行 Fish Panel 同埋你有沒有單佬最新的
GROWING PANEL??
超正 , Screen 入面每個會動的東西都可以按
而且 , 每件都是不同的捷鍵來的!!
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

未,....但係覺得現在HK OFF ROM OK.


個R3A 係6.1 定6.5?

[ 本帖最後由 mrgrass 於 2009-6-30 11:28 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 EVIS 於 2009-6-30 11:28 發表
R3A 唔是出左成個月啦咩?
now用緊 jack rom 都好正
之前都玩個hylu hing個6.5都好ok
但6.5真是唔多好用....


我單佬完 ... 點解個 file 名叫
APP_SW_X1i_GENERIC_TW_CDF1216-5863_KOV_R3AA013.image
係 *.img file 來的 ... 用什麼軟件 improt 去電話到!?

TOP

原帖由 EVIS 於 2009-6-30 11:30 發表

用cooked rom ba la.....包你返唔到轉頭


部機一買返泥唔夠三天已經轉左 huly D Rom 啦
因為原裝個 rom d字又細 , 部機又慢 , 好多軟件又自己用唔到..

TOP