wueddie 當前離線
進階會員
gp01fb 當前離線
TOP
原帖由 gp01fb 於 2009-6-30 10:36 發表 升左做WM6.5 了 ... 不過想問係邊到單撈?? 改左SPL 用唔到官方update
原帖由 wueddie 於 2009-6-30 10:43 發表 XDA 到可以單佬. 改左 SPL 係可以轉返台灣原裝 ROM . wm6.5 我覺得麻麻地... 可能用緊 TF3D ...
原帖由 gp01fb 於 2009-6-30 10:52 發表 搵到~我用緊xda hylu 個中文6.5, 有埋D2 版TF3d... 除左行唔到fish panel外都好perfect
mrgrass 當前離線
中級會員
EVIS 當前離線
Banned
原帖由 EVIS 於 2009-6-30 11:28 發表 R3A 唔是出左成個月啦咩? now用緊 jack rom 都好正 之前都玩個hylu hing個6.5都好ok 但6.5真是唔多好用....
原帖由 EVIS 於 2009-6-30 11:30 發表 用cooked rom ba la.....包你返唔到轉頭