quentin 當前離線
Banned
tommyplus 當前離線
初級會員
原帖由 quentin 於 2009-6-29 17:51 發表 http://preinsiders.com/home/2009 ... -leaked-to-the-web/ 入面有條Link .... BT 左落黎之後就Down埋VirtualBox http://download.virtualbox.org/virtualbox/2.2.4/VirtualBox-2.2. ...
TOP
ppcjacky 當前離線
進階會員
原帖由 tommyplus 於 2009-6-30 23:17 發表 就快到 GSM 版: [轉貼]: http://www.engadget.com/2009/06/ ... gsm-sim-in-vietnam/
terryhui 當前離線
IanW 當前在線
原帖由 terryhui 於 2009-7-1 21:30 發表 今日試左,係模擬器度極之流暢 ,如果係真機度都有咁既效果,咁iphone就極之危險
eric09236 當前離線
s.H.a
特級會員
marcojr 當前離線
中級會員
原帖由 quentin 於 2009-7-2 15:19 發表 佢講緊咩話??