hclojacky 當前離線
人生苦短
中級會員
irvingtin 當前離線
進階會員
TOP
浙江靚仔 當前離線
原帖由 浙江靚仔 於 2009-6-29 07:56 發表 梗係要解鎖啦 而家賣家都有解鎖碼嘅 輸左入去就得啦
原帖由 hclojacky 於 2009-7-1 18:56 發表 個解鎖碼係邊??
kuripon 當前離線
初級會員
原帖由 kuripon 於 2009-7-2 10:08 發表 要睇你邊間CARRIER, EURO機都會有SIM LOCK
ken22098 當前離線