如果我係外國買左部Blackberry Storm,係唔係要解鎖??

如果我係外國買左部Blackberry Storm,係唔係要解鎖??
去邊到會好D?

無聽過 Blackberry 有 lock~

TOP

梗係要解鎖啦
而家賣家都有解鎖碼嘅 輸左入去就得啦

TOP

原帖由 浙江靚仔 於 2009-6-29 07:56 發表
梗係要解鎖啦
而家賣家都有解鎖碼嘅 輸左入去就得啦

個解鎖碼係邊??

TOP

原帖由 hclojacky 於 2009-7-1 18:56 發表

個解鎖碼係邊??

淘寶好多賣家有解鎖碼!

TOP

要睇你邊間CARRIER, EURO機都會有SIM LOCK

TOP

仲有你有機會買到D 報失機...比人BLOCK左IMEI

TOP

原帖由 kuripon 於 2009-7-2 10:08 發表
要睇你邊間CARRIER, EURO機都會有SIM LOCK

如果係係美國買呢??

TOP

美國都系SIM LOCK
不如去呢度問下
52blackberry.com

TOP

有,我au買都以為冇lock
一返到黎就知出事
但係自己解好快
google + loader + rom,我自學加完工都係45分鐘嘅事.仲快過出先達俾錢俾人解

TOP