[操作疑難] PETG問題

各位巴打,不知道你們印PETG有什麼要注意,我打印PLA時是很平滑漂亮的,但相同設定,只是溫度由190改到220印相同的東西PELG便很粗糙,平面如銼齒一樣高低高低的,是不是我的膠料有問題呢? IMAG0216.jpg IMAG0217.jpg IMAG0221.jpg

PETG 平均印230-250,同要慢過PLA。而佢本身拉絲係比較多,有時實體填充係無PLA咁平整。
不過其實繼續比佢印上去,如果第一層夠痴,都唔會有咩問題。我自己覺得無咩所謂

TOP

本帖最後由 fred2088 於 2016-3-9 14:16 編輯

回覆 2# Demonxz


    PETG 有什麼好處 ?

TOP

回覆 3# fred2088


呢種有類似PLA嘅低收縮度,又類似ABS嘅堅固度,但係基本都係半透明咁樣

TOP

回復 4 #bam1a

平嗎?

via HKEPC Reader for Android

TOP

佢既可伸展度高過PLA,所以不易碎裂,而且不會發出ABS啲味,基本上food safe (市面上的即棄膠樽都係PET膠),低收縮率,平台黏合也好,無需熱床
但Layer adhesion無PLA咁好,所以要打得慢啲,微調retraction同extrusion rate改善拉絲

TOP

多謝師兄TIPS,等我提高溫度再試試

TOP

溫度升到245度,打印速度也降慢了,但效果還是很差

1.png (98.28 KB)

1.png

2.png (97.44 KB)

2.png

3.png (93.12 KB)

3.png

4.png (91.15 KB)

4.png

TOP

a.png

b.png (15.52 KB)

b.png

TOP

膠料打了5層,每層0.2,好像層與層之間也不相食,噴咀已經拆出來清理乾淨,但用手推料感覺流動性不及PLA好,是不是膠料用了有顏色的PETG所以不順呢?因為我如果用0.1mm印第一層時幾乎是透明色的,黑色出來時會起粒,不知有沒有巴打碰到同樣的問題呢?

TOP