真革新 當前離線
中級會員
s84292 當前離線
特級會員
平時在屋企可以用 ipad 接收 iphone 電話,冇問題 但返到公司,都係用同一 wifi network,ipad 就收唔到電 ... 真革新 發表於 2016-4-27 13:07
TOP
有可能公司network block 左 s84292 發表於 2016-4-27 08:01 PM
人大代表 當前離線
Banned
人大代表 發表於 2016-4-28 12:35 AM
DimCook 當前離線
ArHo 當前離線
初級會員
公司wifi 開左 isolation ArHo 發表於 2016-4-28 05:31 PM
Shiga 當前離線