cky2k3 當前離線
中級會員
戀人未滿 當前離線
進階會員
TOP
charcsc2000 當前離線
XDA自行研究人員
What is the benefit of upgrading to 9.3? cky2k3 發表於 2016-3-29 15:45
ellewong 當前離線
如果你係9.x...升左沒壞, 但如果仲係8.x以下, 不要升~ charcsc2000 發表於 2016-3-29 18:58
never do it 戀人未滿 發表於 2016-3-29 15:48
回覆 charcsc2000 where can I check the current version I have on the iPad? cky2k3 發表於 2016-3-30 15:17
tonileung 當前離線
kb_bryant 當前離線