想淘掛壁風扇,有沒有介紹?

可以高cp
定正經買kdk

買了美的,用了2年,轉得好慢

via HKEPC Reader for Android

買把KDK好過, 屋企兩把用左成25年仲正常+大風

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

香港重有無 CANNY 風扇賣?

屋企把 12" 掛牆扇用了 10+ 年, 係大約兩年前換過遙頭同步摩打, 症狀係正常遙頭一陣後會卡卡聲、定係一個位 Chok Chok 下, 不理他的話, Chok Chok 下又可能回復正常遙頭, 但來回遙幾十下不定、幾下又不定, 又會停係度 Chok Chok 下, 如此類推的正常遙頭一陣又 Chok 一陣。結果自己逃個遙頭摩打換。

至於主摩打, 用到今時今日都仍然轉得好順。



via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 Kin_2012 於 2024-4-7 20:22 編輯
可以高cp
定正經買kdk

買了美的,用了2年,轉得好慢

via HKEPC Reader for Android
orbxat 發表於 2024-4-7 13:21



    kdk 唔貴, 十年唔壞, 後來唔用風扇,最後果把都係送左比人。

TOP

淘仔幾拾元有搖控

TOP

買DC 扇囉,

用左7 年都唔壞

TOP

淘仔幾拾元有搖控
iamredfox 發表於 2024-4-7 20:46


幾拾元有搖控?
求推介

TOP

幾拾元有搖控?
求推介
Ian_Seabourne 發表於 2024-4-8 09:45



淘仔揾 掛壁風扇


via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

唔想煩就KDK
如果對電費較敏感可以買直流無刷電機,慢速 5W  / 30W (FS40)
淘寶AC 扇,銅線都係銅包鋁

TOP