啱啱試完部 Canon EOS M50 ,兩個字 "好hea"

頭先去咗Canon個分享會,試咗部4K EOS M50
摸上手,輕過M5,同M6差唔多,但質感好膠。
我好鐘意佢既反MON,自拍加外置MIC時,可以望到個MON。

當然,最重點係個4K。坦白講,crop ratio係好勁,基本上係用唔到嚟自拍,就算係EFM11-22,都幫唔到手。
好啦,諗住用嚟拍下街景,點知個對焦回到過去EOS M1/M3 時既垃圾速度。
我即場有問到D職員,佢話M50係入門機,所以4K效能係差D
頂,我心諗既然係咁,入門機要4K做咩? M5/M6唔係入門啦,又唔見你加4K?

真心覺得CANON出部機係HEA下你地班FANS傻仔(包括我)

拍咗少少實機片 同 4K對焦測試:-
https://youtu.be/zmxcjnHLDpE

一向都唔會以下犯上,等M5/6清晒貨先啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

除左膠d,電量少d之外,其他好似全部都好過m5/6

TOP

佢冇反D機真係冇眼睇.C記既FANS真係咁忠貞?

TOP

M50定位係低過M5/M6, 只係M100之上
我去canon玩過, 影相的話AF反應其實快過哂M5/M6
至於M5/M6唔加4k, 係因為早出
以Canon作風, 係唔會幫現有機種加功能, 只有等佢再出新機
淨係睇M50連EV Dial都冇埋就知咩事

TOP

M50定位係低過M5/M6, 只係M100之上
我去canon玩過, 影相的話AF反應其實快過哂M5/M6
至於M5/M6唔加4k, 係因 ...
KinChungE 發表於 2018-3-23 08:59



    富士剛剛出部高階機都冇EV dial

TOP

富士剛剛出部高階機都冇EV dial
必思 發表於 2018-3-23 09:57


果部個人認為係半專業拍片機, 唔係相機

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

果部個人認為係半專業拍片機, 唔係相機
KinChungE 發表於 2018-3-23 09:59



    M50定位都係拍片機

TOP