啱啱試完部 Canon EOS M50 ,兩個字 "好hea"
頭先去咗Canon個分享會,試咗部4K EOS M50
摸上手,輕過M5,同M6差唔多,但質感好膠。
我好鐘意佢既反MON,自拍加外置MIC時,可以望到個MON。
當然,最重點係個4K。坦白講,crop ratio係好勁,基本上係用唔到嚟自拍,就算係EFM11-22,都幫唔到手。
好啦,諗住用嚟拍下街景,點知個對焦回到過去EOS M1/M3 時既垃圾速度。
我即場有問到D職員,佢話M50係入門機,所以4K效能係差D
頂,我心諗既然係咁,入門機要4K做咩? M5/M6唔係入門啦,又唔見你加4K?
真心覺得CANON出部機係HEA下你地班FANS傻仔(包括我)
拍咗少少實機片 同 4K對焦測試:-
https://youtu.be/zmxcjnHLDpE |
|
|