京都影相

小弟黎緊會去大阪幾日, 有一日(應該係星期三)會去京都(花見小路,鳥居,嵐山) , 另外一日會去大阪城附近影下櫻花

機諗住帶
a)
m6 + 18-150 +22mm
canon FF + 50.2 + 70-200 2.8
b)
m6 + 18-150 +22mm
canon FF + 16-35 4 + 70-200 2.8
c)
m6 + 18-150 +22mm
xt20 18-55kit + 56.2

小弟 prefer a, 問題係小弟從未去過京都, 果道會唔會好似道頓堀咁多人, 有冇位比我同人影相而後面又唔會有路人入鏡? 支2.8真係好重, 帶左又用唔到會好sad...

一般黎講落雨就會冇咁多人

TOP

回覆 2# 必思


   
m6 xt20 冇 weather seal

TOP

D櫻花四圍都有。唔駛專登咩地方影啦。個次我只有2470同55.8

TOP

D櫻花四圍都有。唔駛專登咩地方影啦。個次我只有2470同55.8
wingkps2 發表於 2018-3-16 11:55



    去同人迫既感覺唔同D

TOP

回覆 4# wingkps2


櫻花之前影過, 著和服既老虎第一次影想影得好d

TOP

回覆 5# 必思


    諗起上次影到驚.今年6月想去.
佢地想自遊行.但我好拗底.唔識點處理.

TOP

回覆  必思


    諗起上次影到驚.今年6月想去.
佢地想自遊行.但我好拗底.唔識點處理. ...
wingkps2 發表於 2018-3-16 12:05


好簡單,唔明既話我叫我個agent幫你攪

TOP

小弟黎緊會去大阪幾日, 有一日(應該係星期三)會去京都(花見小路,鳥居,嵐山) , 另外一日會去大阪城附近影下 ...
cl7rken 發表於 2018-3-16 11:42

A, 但連EF鏡都唔洗帶

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  必思


    諗起上次影到驚.今年6月想去.
佢地想自遊行.但我好拗底.唔識點處理. ...
wingkps2 發表於 2018-3-16 12:05

日本洗咩驚?

via HKEPC Reader for Android

TOP