kelvinwy 當前離線
中級會員
KinChungE 當前離線
長老會員
TOP
cyberyeah 當前離線
進階會員
我想洶個小米4k 27寸 mon,行貨又未出,除左插頭要轉插外,有乜嘢要注意呢 via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Andro ... kelvinwy 發表於 2021-12-29 12:52
DickyCheng 當前離線
blkbd5 當前離線
HKPEANUTS 當前離線
smchkman 當前離線
電視制式唔同,買番黎會無聲出 HKPEANUTS 發表於 2021-12-30 21:44
杜龍 當前離線