ininin 當前離線
進階會員
kcthomlau 當前離線
特級會員
TOP
暴走呆喵 當前離線
我摸下部戰66,完全係凍既 有時都會諗下不如換部12500h EPC超頻 facebook好多野睇 有人會話12700k打機唔熱 ... kcthomlau 發表於 2022-2-21 12:36
Miipp 當前離線
好涼係匆野定義? 而家好多laptop都唔合格㗎喎 以前 用 Zbook17 M5000m Idea 35c左右 Workload 42-45c ... 暴走呆喵 發表於 2022-2-21 16:48
呢 d 野沒猿沒鳥, 例如咩叫用電快用電慢? Miipp 發表於 2022-2-21 17:12
latvia 當前離線