天氣越寒冷,我地HP Pavilon Aero 13 Users 就越強大

速度不溫不火 gei PCI-E SSD 設計係左手手心位,雖然速度真係麻麻,但係發熱起上嚟又唔會辣手,啱啱好微暖
最重要佢個鎂合金機身,摸落雖然好膠(鎂合金觸感真係膠膠地),但一D 都唔凍,避免搵食gei 雙手僵硬影響工作效率

本帖最後由 kcthomlau 於 2022-2-21 04:40 編輯

我摸下部戰66,完全係凍既
有時都會諗下不如換部12500h

EPC超頻 facebook好多野睇
有人會話12700k打機唔熱
有人會idle張display卡話好涼

暫時仲未見有ching帖12700k轉片溫度
或者display卡打機溫度
然後話好涼

TOP

我摸下部戰66,完全係凍既
有時都會諗下不如換部12500h

EPC超頻 facebook好多野睇
有人會話12700k打機唔熱 ...
kcthomlau 發表於 2022-2-21 12:36

好涼係匆野定義?
而家好多laptop都唔合格㗎喎

以前
用 Zbook17
M5000m
Idea 35c左右
Workload 42-45c

現在
Laptop gpu idea 好D既50度左右 差既近60度
Work load 6x-8x度
什麼叫涼.....

TOP

好涼係匆野定義?
而家好多laptop都唔合格㗎喎

以前
用 Zbook17
M5000m
Idea 35c左右
Workload 42-45c

...
暴走呆喵 發表於 2022-2-21 16:48


呢 d 野沒猿沒鳥, 例如咩叫用電快用電慢?

https://www.hkepc.com/forum/redi ... 83&pid=40927876

TOP

呢 d 野沒猿沒鳥, 例如咩叫用電快用電慢?
Miipp 發表於 2022-2-21 17:12

個D算把
充一次電待機用7天 好沒....
看左得淡笑

TOP

本帖最後由 kcthomlau 於 2022-2-21 11:56 編輯

幾多度為之涼都好
如果CPU GPU溫度唔用full load計已經無意思
熄左部機廿度又如何

laptop安全溫度, 唔會降頻已經OK
desktop 12900k等夏天
睇下360 AIO full load, 過90度我覺得接受唔到

TOP

Ching 台aero 13 有支持電池保護嗎?
例如充到85%自動停止充電

TOP

回覆 7# latvia


    低級機無

TOP