jzllee 當前離線
進階會員
JIMillim 當前離線
TOP
Kundera 當前離線
孤兒仔 當前離線
菜鳥孤雛
兩年前左右Zen3推出時, 又係上一代Zen 2嘅R5 3600最好賣 德國佬都好精, 會考慮性價比 ... JIMillim 發表於 13/10/2022 02:15 AM
raylee 當前在線
正常人都會選性價比好唔好? 孤兒仔 發表於 2022-10-13 12:00 PM
但有啲人會不惜工本買勁嘢 你都見到新產品都有銷情 JIMillim 發表於 13/10/2022 12:29 PM
usei 當前在線
特級會員
rfdingo 當前在線
溫提 部份店 zen4 有輕微落價(ps:變左無炒到咋,公價) 76x : 2599> 2420 77x : 3399>3230 79x : 4699>444 ... rfdingo 發表於 2022-10-13 15:27