無論係open source定proprietary, 所有programs不論大細都冇乜可能完全bugfree, 亦同樣有可能有D好難fix既bug, open source好處係任何人只要有能力同時間, 都可以自己download source code去debug同patch, 就算自己唔識, 都可以等其他人做, 而多人合力既結果就係較快同較大機會搵到fix既方法, 相反proprietary既就只可以等developer提供bugfix, 佢一日唔做, 你就幾叻都只可以坐係度等
另外android雖然係open source, 但唔同一般linux, user唔可以自由update system, 而要靠google同電話製造商提供, 就算google有update, 電話廠唔做新version你就冇得update(自己刷aosp除外), 所以android基本上唔比propreitary software好好多, 有時你想要bugfix甚至要買過部新電話 |