大奶PHANTEKS LUXE硬喉built(14 Sept 2014更新, 完成度99%, 試漏!)
本帖最後由 w4and14094 於 2014-9-14 21:09 編輯
今日落左轉黃金, 買左大部份SYSTEM野, 上圖

Phantek enthoo Luxe



完成度80%, 差顯卡至240排 同 140 排至360排兩條

CPU至140排彎得唔喺幾滿意, 彎位距離太少, 入唔到工具, 試左幾次放棄治療, 放遠D個彎位,再彎個45度
遲吓加多2個90度, 用直管接
其實AQ6有好多功能未用盡

流量計收埋 5.25bay位入面, 雖然唔喺最佳放置方向, 但喺無計, 就住先

14 Sept 2014更新:
機頂360兼任入水位

剛剛入水時出左事, 隻Photon 170箱底大漏, 好彩當時未上電, 水未有整濕電路板,
最後出絕招(上司令)防止悲劇發生, 以後用XSPC野都喺少心D好
完工試漏!!!!!

塊板本身有測試電路, 除左Standby電所有主要電路都無電,唔怕漏  |
|
|