大奶PHANTEKS LUXE硬喉built(14 Sept 2014更新, 完成度99%, 試漏!)

本帖最後由 w4and14094 於 2014-9-14 21:09 編輯

今日落左轉黃金, 買左大部份SYSTEM野, 上圖



Phantek enthoo Luxe







完成度80%, 差顯卡至240排 同 140 排至360排兩條



CPU至140排彎得唔喺幾滿意, 彎位距離太少, 入唔到工具, 試左幾次放棄治療, 放遠D個彎位,再彎個45度

遲吓加多2個90度, 用直管接

其實AQ6有好多功能未用盡



流量計收埋 5.25bay位入面, 雖然唔喺最佳放置方向, 但喺無計, 就住先



14 Sept 2014更新:

機頂360兼任入水位



剛剛入水時出左事, 隻Photon 170箱底大漏, 好彩當時未上電, 水未有整濕電路板,
最後出絕招(上司令)防止悲劇發生, 以後用XSPC野都喺少心D好

完工試漏!!!!!



塊板本身有測試電路, 除左Standby電所有主要電路都無電,唔怕漏

做乜唔等埋4790k, 都玩得z97

TOP

張4770k喺由舊板轉過嚟用, 舊板有張i5可以用, 唔需要再買新

其實電腦硬體呢d野同相機一鬼樣, 追極都無可能追得完, 所以還不如直接舊料利用, 起碼發揮所有潛能先再隔2-3代換

(我宜家仲有2塊舊板同d舊u未收, 有無師兄知道可以攞去邊回收?)

TOP

張4770k喺由舊板轉過嚟用, 舊板有張i5可以用, 唔需要再買新

其實電腦硬體呢d野同相機一鬼樣, 追極都無可能 ...
w4and14094 發表於 2014-5-24 01:28


我見你張相以為u係新買, 比我fitting會用番有品牌, 反正可以用一世, 跟手買埋oring

TOP

回覆 4# franky7080


    因為張u用緊, 所以show個盒出噄比人知用邊隻u

TOP

本帖最後由 c10 於 2014-7-16 00:13 編輯

ching神作,等你出report

TOP

又學野

TOP

本帖最後由 w4and14094 於 2014-9-8 11:17 編輯

回覆 7# pochaccoandxo


咪玩啦, 有你哋班前輩我要教人等番十萬年啦

TOP

回覆  pochaccoandxo


咪玩啦, 有你哋班前輩我要都人教人等番十萬年啦
w4and14094 發表於 2014-7-16 00:21


點會呀,我都係後輩

TOP

留名

TOP