abicycle 當前離線
巴西迷
進階會員
mig33 當前離線
...- .-. ..--- -..- -- --.
TOP
kofz 當前離線
特級會員
我想問下有無巴打係大陸買電視番香港用? 唔知點解我出唔到字幕 上次雙11買的, 是sharp 45吋 ... abicycle 發表於 2018-1-27 15:50
有無nicam? mig33 發表於 2018-1-27 17:18
內田有紀 當前離線
Banned
pobpob 當前離線
中級會員
ching邊到買,平幾多,點運落黎,運費點計 內田有紀 發表於 2018-1-28 08:53
回覆 內田有紀 集運, 因為有其他野一齊運所以先買. 早知既可能係香港買. ... abicycle 發表於 2018-1-28 12:23