jerrychan0610 當前離線
UPLAY ID : happy.together
進階會員
inori 當前離線
Sony A7R3
特級會員
TOP
PCI-E USB3.0(5Gbps)/3.1(10Gbps)咭絕大部份都係半高 3.0就PCI-E x1, 3.1就x2/x4,要留意你舊電腦底板有冇x2 ... inori 發表於 2020-7-21 13:18
請問, PCI-E 3.1卡有無分可唔可以BOOT機? 我搵到O記係半高, 但擋片係全高 ... jerrychan0610 發表於 2020-7-21 02:53 PM
BOOT機唔清楚 千其唔好買orico, 出咗名垃圾 你睇相多數係用全高io shield,但多數盒入面都有另外送半高, ... inori 發表於 2020-7-21 15:38
C兄, 有無提意邊個牌字? 定都係華石, GIGSBYE ..? jerrychan0610 發表於 2020-7-21 03:40 PM
KinChungE 當前離線
長老會員