[操作疑難] 有冇人測試139k插入Z69板,RAM預設會點行?

69+12代,預設auto唔自己另外手動搞嘢,RAM好似係行4800
但係13代係5600起跳,咁將13代插入z69板行預設AUTO咁佢會自動行5600定係降級4800呢......?
假如你套RAM本身係5600以上.

某品牌官網
6400+(OC) , 6200(OC) , 6000(OC) , 5800(OC) , 5600(JEDEC) , 5400(JEDEC) , 5200(JEDEC) , 5000(JEDEC) , 4800(JEDEC) MHz

應該行返你條 Ram JEDEC最高頻率? 唔計 XMP

TOP

某品牌官網
6400+(OC) , 6200(OC) , 6000(OC) , 5800(OC) , 5600(JEDEC) , 5400(JEDEC) , 5200(JEDEC) , 50 ...
冰水半糖 發表於 2022-10-22 21:20



    係行JEDEC   
好似買條初代DDR4 原生2133     (XMP2666)
插落去12代 (支援3200)  唔開XMP都只係行2133

TOP

回覆 3# happychanbb
OH...咁13代話佢DDR5係5600MHz起跳,咁即係有原生係5600 CHIP去開發到更高頻例如6200/6400嘅產品嗎?

TOP

呢啲仲係SPD仲係用緊4800 C40
https://www.corsair.com/ww/en/Ca ... 0C34#tab-tech-specs

TOP

回覆  happychanbb
OH...咁13代話佢DDR5係5600MHz起跳,咁即係有原生係5600 CHIP去開發到更高頻例如6200/64 ...
UOL9 發表於 2022-10-22 21:54


會有原生5600 Chip,  市面上未必咁快會有
呢到係DDR4
https://www.jedec.org/standards- ... igns-dimms/DDR4/all
呢到係DDR5
https://www.jedec.org/standards- ... igns-dimms/DDR5/all

TOP

回覆 4# UOL9

唔係起跳 係官方最高支援5600(intel係寫 Up to DDR5 5600) 多過叫做超過cpu mc既設計 即係叫超ram 無話唔可以行慢過5600

TOP

我剩係想知,
Z690 插DDR5 7200,
會唔會可以直接XMP APPLY 7200

TOP

回覆 8# chkichung

應該不會嘛 否則可能永遠boot唔起

TOP

唔知2DPC 可以行到幾多... 而家4條16GB行緊4000....

TOP