邊到有最多靚靚發光招牌影?

各路高手
請問市區邊到有最多靚靚發光招牌影?
小弟想影人像背景係D名店發光廚窗或招牌
中環係咪最多? 多唔多收左鋪都唔熄燈

中環BV附近鋪頭廚窗都OK, 好處係夜晚相對人少.

TOP

中環BV附近鋪頭廚窗都OK, 好處係夜晚相對人少.
mail4kawai 發表於 2018-4-22 20:11

公眾假期除外....

TOP

公眾假期除外....
calvin83 發表於 2018-4-22 20:27

再夜啲囉

via HKEPC Reader for Android

TOP

中環BV附近鋪頭廚窗都OK, 好處係夜晚相對人少.
mail4kawai 發表於 2018-4-22 20:11


多謝指教BV係咪即係呢到

有個外國車此品招牌幾層樓高, 成日見有相D MODEL企前面影, 唔知又係邊到黎,
我發覺好多拍友都唔肯講D相邊到影, 有D重會影完就整難個境等其他人冇得影

TOP

多謝指教BV係咪即係呢到

有個外國車此品招牌幾層樓高, 成日見有相D MODEL企前面影, 唔知又係 ...
wiz123 發表於 2018-4-22 22:13

遮打道呀

via HKEPC Reader for Android

TOP

大家通常用乜鏡, 唔用腳架OK嗎,
影人像+蒙蒙地發光招牌背景

TOP

大家通常用乜鏡, 唔用腳架OK嗎,
影人像+蒙蒙地發光招牌背景
wiz123 發表於 2018-4-22 23:01

有咩拿咩..

TOP

樓主唔用100STF?

TOP

樓主唔用100STF?
必思 發表於 2018-4-22 23:13


試緊, 100MM要企得比教遠, 同背景冇羅得咁WIDE.
唸緊可能有D地方要用更WIDE鏡先出到心目中效果

TOP