wiz123 當前離線
進階會員
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
特級會員
TOP
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
中環BV附近鋪頭廚窗都OK, 好處係夜晚相對人少. mail4kawai 發表於 2018-4-22 20:11
公眾假期除外.... calvin83 發表於 2018-4-22 20:27
多謝指教BV係咪即係呢到 有個外國車此品招牌幾層樓高, 成日見有相D MODEL企前面影, 唔知又係 ... wiz123 發表於 2018-4-22 22:13
大家通常用乜鏡, 唔用腳架OK嗎, 影人像+蒙蒙地發光招牌背景 wiz123 發表於 2018-4-22 23:01
必思 當前離線
樓主唔用100STF? 必思 發表於 2018-4-22 23:13