kitmax 當前離線
初級會員
5161.jpg (149.88 KB)
下載次數:35
2014-9-24 20:13
hihi二段ff 當前離線
中級會員
TOP
ok041094 當前離線
笑如曇花,愁似怒風,汝愁蓋笑,吾無能也
進階會員
gm167maki 當前離線
plc 當前離線
R9 290 最熱是供電...供電才是張卡最麻煩地方 ok041094 發表於 2014-9-24 20:29
回覆 gm167maki 禁大獲@_@ 但我而家打戰地都係5十幾度..之前去到80度,,公板風聲大到想死所以決心一 ... kitmax 發表於 2014-9-24 11:33 PM