舊年年尾轉用 FanHub,當時冬天,不覺有問題。
不過近半個月天氣開始暖,有時候發現畫面窒下窒下(忽然定格一兩秒,之後回復正常十幾廿秒,跟住又定格……重複又重複,不過定格時,聲音仍然是正常)。近日天氣進一步回暖,發現更嚴重,有時放工返屋企發現完全定格兼夾無聲,轉一轉台可能回復正常一陣,但之後又會開始窒。
可能我擺放位置不夠通風,散熱不好,下午又西斜曬住個廳,部機熱到 Hang,所以放工返到屋企多數見到係 Hang 到完全定格。
有無 FANHub 用戶有這問題?還是我部機本身有問題呢?
雖然可以搵返有線叫人來睇,但係要就時間,所以想先問下有無人有這情況。
試過窒下窒下的時候,開個風扇吹住部機,就發覺窒的次數越來越疏,之後就無再窒,但係熄風扇再過多一陣又開始窒,所以都幾肯定是過熱的問題。
死啦,現在才三月中,日間高溫都只係廿幾度,等到七八月有成卅幾度豈不是……  |