有線FANHub熱到 Hang?

舊年年尾轉用 FanHub,當時冬天,不覺有問題。

不過近半個月天氣開始暖,有時候發現畫面窒下窒下(忽然定格一兩秒,之後回復正常十幾廿秒,跟住又定格……重複又重複,不過定格時,聲音仍然是正常)。近日天氣進一步回暖,發現更嚴重,有時放工返屋企發現完全定格兼夾無聲,轉一轉台可能回復正常一陣,但之後又會開始窒。

可能我擺放位置不夠通風,散熱不好,下午又西斜曬住個廳,部機熱到 Hang,所以放工返到屋企多數見到係 Hang 到完全定格。

有無 FANHub 用戶有這問題?還是我部機本身有問題呢?
雖然可以搵返有線叫人來睇,但係要就時間,所以想先問下有無人有這情況。

試過窒下窒下的時候,開個風扇吹住部機,就發覺窒的次數越來越疏,之後就無再窒,但係熄風扇再過多一陣又開始窒,所以都幾肯定是過熱的問題。

死啦,現在才三月中,日間高溫都只係廿幾度,等到七八月有成卅幾度豈不是……

舊年年尾轉用 FanHub,當時冬天,不覺有問題。

不過近半個月天氣開始暖,有時候發現畫面窒下窒下(忽然定格 ...
C_Law 發表於 2018-3-17 05:47


我買左個 notebook 散熱俾佢坐

TOP

經常當郁到佢的時候會疾一疾
熱到 Hang就暫時無

TOP

我用舊有線盒,有D channels都成日疾
4月頭先到期換fanhub,
真係要買定風扇

TOP

其實未必關隻飯盒事,我睇開嘅213最近一個月都經常疾,但其他睇開嘅209, 212同228同其他台都冇疾。搵過CF出嚟換splitter同coaxial,都仲係咁。
不過近一個星期就正常返。唔知係咪關台號大執位嘅事喇。

TOP

我部機的情況就真係似過熱,今晚睇 AXN 的 MacGyver,都估到會窒,所以專登早 15 分鐘轉台去有線睇下,順便計下時,果然真係窒下窒下,跟住開風扇,大約過 5 分鐘就已經無再窒,一直睇到 MacGyver 做完都無窒,跟住熄風扇走去沖涼。十幾廿分鐘後沖完涼再開電視睇有線,已經又窒過!

睇怕都要買定個 Notebook 風扇座去長期吹住部 FANHub。

以前部舊解碼器(銀灰色 Cisco 標清)雖然都係熱,但係都無話熱到窒。
(幾年前,又係大約三月的時候,度過機殼溫度有 45℃。)
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2069796

TOP

我部好古怪,淨係睇HD201先會間中疾疾地,其他台無事

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone

TOP