DVB Viewer 真喺一個好 software, 但喺...

個 software 真喺好好用。這都是 hklam 大哥教學篇好勁!用咗幾日,發覺個 software 對硬件的要求極高,由其是看高清時,流量每秒 ~ 12MBit ,某個地方成為瓶頸就馬上 hang 機或 藍屏!對一些平時好似我咁上上網打打字的人,平時用部電腦都無問題,就會很自然埋怨個 software 唔穩定,唔好!

如果用家曾經用過部電腦放過D 1080P o既片好順,就更加對自己的電腦唔會抱懷疑態度!

但當我加咗隻 8G75 USB 高清手指後,發覺看看下就 hang, reboot 後都喺咁,重裝個 software 都喺咁就想放棄,把所有問題都歸咎于 DVB Viewer 唔穩定!但當我打開部機才發覺個南橋好鬼熱。於是就用風扇吹下佢。依... 吹下佢之後,hang 機時間就無咁快。本來十多分鐘就 hang 機,變咗一個小時後才 hang。加多把風扇同開埋冷氣就兩個幾鐘後才 hang。好明顯這個是 hardware 問題。但對一般不太懂電腦的朋友唔會知道喺自己問題而不是 software 問題。

我開這個 post 是想用 DVB Viewer 一 D 問題都無o既師兄幫個忙,把你們o既 Hardware configuration 寫出來,好讓我們D新仔學習。好似我,我知道一定要換 motherboard ,而這張 motherboard 的南北橋一定要好strong先得。

Software 問題看 hklam 大哥教學篇就好喇!

小弟背景不是IT,只是喜歡電腦,寫錯唔好意思!不知師兄們能否幫這個忙?

我cpu core 2 @1.8g, 2g ram, 8600gt
一路行dvb 都冇問題, 不過唔知自己有冇開硬解, 個cpu 使用率keep 住係~20%

TOP

原帖由 sean_qil 於 2009-2-19 17:14 發表
我cpu core 2 @1.8g, 2g ram, 8600gt
一路行dvb 都冇問題, 不過唔知自己有冇開硬解, 個cpu 使用率keep 住係~20%

請問用甚麼主板?

Asus張 P5QL-E 用 P43 ICH10R會唔會好DD?

[ 本帖最後由 Midas 於 2009-2-19 17:24 編輯 ]

TOP

陳年舊板
asus p5l-vm 1394

TOP

回覆 1# 的帖子

我用咗DVBviewer差唔多半年了,換了8G75指後,有一段時間試過hang機或blue screen,打去代理問過,佢叫我買NEC chipset的PCI USB,用咗就冇事。買了之後又真係冇再hang,現在一路看電視,上網,用吓photoshop都冇問題。

我的config
AMD 8450 CPU
MA78GM-S2H (780G) motherboard
2G RAM
CCC 8.12
DVBviewer + PowerDVD codec
Amaze PC 8G75, wDog (錄傳統四台)

TOP

你本身pc個config 係咩??

TOP

謝謝愛綠茶的熊貓兄,喺wor, 買張NEC USB 卡,唔駛比咁多錢出來!

TOP

原帖由 Gyula_Kadar 於 2009-2-19 17:33 發表
你本身pc個config 係咩??

amd 64 3000+
舊 Gigabyte 板, 用 nForce4 chipset
WD 10,000 HD for OS, WD 80G for files, WD 640G for HD stuffs
ATI HD 3650

TOP

原帖由 愛綠茶的熊貓 於 2009-2-19 17:29 發表
我用咗DVBviewer差唔多半年了,換了8G75指後,有一段時間試過hang機或blue screen,打去代理問過,佢叫我買NEC chipset的PCI USB,用咗就冇事。買了之後又真係冇再hang,現在一路看電視,上網,用吓photoshop都 ...


請教一下,那是否底板的USB Port有問題呢?
我用E7200 + DG45ID + 皇碩高清手指U-1000(唔知咩Chip) + 原裝跟來那一套software,因為用Winxp所以冇硬解,用左2個幾月日日開都未試過hang機或者藍畫面。其實係唔係軟解少好多問題呢?

TOP

原帖由 迷語人 於 2009-2-19 17:48 發表


請教一下,那是否底板的USB Port有問題呢?
我用E7200 + DG45ID + 皇碩高清手指U-1000(唔知咩Chip) + 原裝跟來那一套software,因為用Winxp所以冇硬解,用左2個幾月日日開都未試過hang機或者藍畫面。其實係唔係軟解少好多問題呢?

我看標清時無問題

TOP