DVB Viewer 真喺一個好 software, 但喺...
個 software 真喺好好用。這都是 hklam 大哥教學篇好勁!用咗幾日,發覺個 software 對硬件的要求極高,由其是看高清時,流量每秒 ~ 12MBit ,某個地方成為瓶頸就馬上 hang 機或 藍屏!對一些平時好似我咁上上網打打字的人,平時用部電腦都無問題,就會很自然埋怨個 software 唔穩定,唔好!
如果用家曾經用過部電腦放過D 1080P o既片好順,就更加對自己的電腦唔會抱懷疑態度!
但當我加咗隻 8G75 USB 高清手指後,發覺看看下就 hang, reboot 後都喺咁,重裝個 software 都喺咁就想放棄,把所有問題都歸咎于 DVB Viewer 唔穩定!但當我打開部機才發覺個南橋好鬼熱。於是就用風扇吹下佢。依... 吹下佢之後,hang 機時間就無咁快。本來十多分鐘就 hang 機,變咗一個小時後才 hang。加多把風扇同開埋冷氣就兩個幾鐘後才 hang。好明顯這個是 hardware 問題。但對一般不太懂電腦的朋友唔會知道喺自己問題而不是 software 問題。
我開這個 post 是想用 DVB Viewer 一 D 問題都無o既師兄幫個忙,把你們o既 Hardware configuration 寫出來,好讓我們D新仔學習。好似我,我知道一定要換 motherboard ,而這張 motherboard 的南北橋一定要好strong先得。
Software 問題看 hklam 大哥教學篇就好喇!
小弟背景不是IT,只是喜歡電腦,寫錯唔好意思!不知師兄們能否幫這個忙? |
|
|