新版ProjectX,抽TVB新字幕更清晰

版本:ProjectX 0.90.04.00.b29-21.02.2009
官方網頁:http://www.oozoon.de/main_en.html
下載連結:http://www.oozoon.de/progs/proje ... 00.b29-20090221.zip

新版抽字幕多了兩個選擇,分別是UkFreeview(mc)和ZDFvision(mc)

頭兩個分別是選擇UkFreeview(mc)和ZDFvision(mc),第3個是4 colours
明顯頭兩個的細節是清晰得多,而UkFreeview(mc)和ZDFvision(mc)抽出來的字幕看來沒分別。
新選擇抽出來的字幕亦不須再人手重新調較顏色。

[ 本帖最後由 dickli1990 於 2009-2-23 20:34 編輯 ]

擷取2.JPG (81.85 KB)

擷取2.JPG

擷取1.JPG (108.35 KB)

擷取1.JPG

正喎......試試先

TOP

Good!
搵日試下

TOP

其實有無其他software可以抽D字幕出來咖
裝佐呢個ProjectX一Process就出一大堆warning同埋error

TOP

用來做什麼?

TOP

這個唔重要,最重要係你 embed 完之後點o既款先

TOP

支援H.264?
想問如果想用佢來壓成一條字幕連片既MP4有咩Step??

TOP

原帖由 KZ4977 於 2009-2-23 21:59 發表
這個唔重要,最重要係你 embed 完之後點o既款先

一目了然,上舊下新
新版抽出來更貼近原本的粗幼度,字型細節亦更清晰

[ 本帖最後由 dickli1990 於 2009-2-23 23:56 編輯 ]

2009_02-23_22-00-00_J2[(003371)23-49-52].JPG (84.37 KB)

2009_02-23_22-00-00_J2[(003371)23-49-52].JPG

2009_02-23_22-00-00_J2[(003366)23-49-13].JPG (82.81 KB)

2009_02-23_22-00-00_J2[(003366)23-49-13].JPG

TOP

回覆 7# 的帖子

tmpgenc 4 你依然用唔到?
formatfactory 格式工廠 得唔得?
播片連字幕你用乜播? Media Player Classic 睇唔睇到? (ts + idx+sub)
h264 片(J2台)我轉左幾十集電視劇都無問題,當然要再新教正過D字幕既時間軸 (我仲係用 P4 轉..)

[ 本帖最後由 QAFHK 於 2009-2-24 01:48 編輯 ]

TOP

h264 cut片有乜方法?

TOP