[中央處理器] 點解外頻少左0.2?


我只係搞過倍頻...
點set返100?
MB係MSI Z77A-GD65

我都係咁
簡單D就起bios 外頻+0.2

TOP

回復 2# ricky1992

mud外品有的set點數架咩, 會樓主, 0.2, 你feel都咩~~~

TOP

回復 3# ip4368


想D數值靚D姐...

TOP

小心電死你粒U

TOP

回復 4# foktk138


    你都唔會無啦啦開個CPU-Z黎睇架啦,少0.2有咩所謂.....用落咁本feel唔到

TOP

塊塊底板都會有不同偏差, 冇計
想準既就自己超翻果少少

TOP

個值有D唔太穩定姐,有時高DD,有時低DD

TOP

回復 5# chun20077


1.328V好高咩?

TOP

回復 9# foktk138


    電壓1.328v的確高左D,4.5GHz通常只需1.25v,1.328v能超到4.8-4.9GHz了。

TOP