manhoi 當前離線
進階會員
kofz 當前離線
特級會員
以前用letv盒 用mx player睇4k開硬解好窒 現在轉左用安博盒子 cpu係用s905都係一樣窒 其實係咪出左咩問題 ... manhoi 發表於 2019-3-26 19:17
TOP
caca1984 當前離線
中級會員
siukat 當前離線
yanchoki 當前離線
ckitc_kit 當前離線
tszyan29 當前離線
你可以試下kodi+mx player 可能係codec問題 via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1) tszyan29 發表於 2019-3-30 18:04
kodi 係點樣裝? manhoi 發表於 2019-3-31 03:25