SEIKO 當前離線
進階會員
KinChungE 當前離線
長老會員
TOP
回覆 KinChungE 咩現在D廠咁黑心 話說我目前用緊係沒晶片係連供(墨水還便宜過紙) ... SEIKO 發表於 2017-5-9 18:45