terryhui 當前離線
進階會員
ihmcjacky 當前在線
TOP
punkaisum 當前離線
初級會員
原帖由 punkaisum 於 2009-7-12 18:32 發表 我用906同910(526)都未試過漏接電話~ 我用3ga~
912固件确实有电话漏接现象.... http://bbs.meizu.com/viewthread.php?tid=1043697
阿峰 當前離線
長老會員
原帖由 terryhui 於 2009-7-12 18:58 發表 910第一版我都有用,當時都無事,912係我第一次有漏接既情況 好似都有用家有呢個情況
ivan1612 當前離線
中級會員