m8固件912都係有接唔到電話既情況

今日約左個朋友,叫佢到左打俾我,一直都無電話,之後打返俾俾佢,原來已經到左半個鐘,佢話打左俾我,無人聽

我自己返屋企試,真係
之後重開一次機,又打到

但係你又唔知佢幾時會出事,如果等緊d好重要既電話就死得

我宜家想降返去905,可惜hkbn斷左線,大家都係唔好刷912住

成日聽人講通話有事,但我用左咁耐都未有咁既事發生...其實係咪真係個別問題呢?

TOP

你係唔係用緊910或以上既固件?
有呢個情況,有可能我裝既軟件同912有衝撞,所以restart又暫時無事
不過912另一個嚴重問題——UI爛晒,我上官網論壇睇,好多用家都有呢個問題,可能成日玩部m8,所以個ui成日都爛晒

TOP

回覆 3# 的帖子

UI我聽mz版主講話,舊既UI將會出最後一個
版本固件,即以後不再更新了,再下一個固件
開始會全部轉用新UI,聽佢咁講,極有可能喺新
UI(據聞9月)之前會更新一次固件

[ 本帖最後由 ihmcjacky 於 2009-7-12 18:22 編輯 ]

TOP

我用906同910(526)都未試過漏接電話~
我用3ga~

TOP

頭先再有朋友話尋日成日都搵我唔到

TOP

原帖由 punkaisum 於 2009-7-12 18:32 發表
我用906同910(526)都未試過漏接電話~
我用3ga~


910第一版我都有用,當時都無事,912係我第一次有漏接既情況
好似都有用家有呢個情況

912固件确实有电话漏接现象....
http://bbs.meizu.com/viewthread.php?tid=1043697

TOP

原帖由 terryhui 於 2009-7-12 18:58 發表


910第一版我都有用,當時都無事,912係我第一次有漏接既情況
好似都有用家有呢個情況




你見到有唔正常既地方,如爛UI或者聽歌勁爆音
一定要reboot
否則一定出事

暫時冇人話收唔到電話
最多人講係話聽我D聲好散,好難聽
我係0912用家 ....

TOP

912正常用緊  未試過接唔到電話 (做野地方收唔到另計)...

[ 本帖最後由 ivan1612 於 2009-7-13 06:47 編輯 ]

TOP

0914已出,樓主可以試試

TOP