hclojacky 當前離線
人生苦短
中級會員
drslump 當前離線
TOP
kc2wong 當前離線
進階會員
原帖由 hclojacky 於 2009-7-14 00:04 發表 都唔知呀 見到有Windows Update 想update下姐 唔知有冇ETEN X650
原帖由 kc2wong 於 2009-7-14 00:09 發表 windows update可以不理,我懷疑有冇人曾經成功用過呢樣野 咁其他上網的功能有冇問題?
原帖由 hclojacky 於 2009-7-14 00:13 發表 冇問題 師兄你都update唔到
原帖由 hclojacky 於 2009-7-14 00:18 發表 師兄有冇update WM6.1