白癡問題, 我又忘記左AMP同啦叭W數 邊個唔可以大d

SORRY各位師兄, 請容許我問個白癡問題,
我又忘記左......AMP W數唔可以大過啦叭, 定係啦叭唔可以大過AMP ?


我subwoofer有源唔計, 有5隻啦叭, 每隻都唔可以過135w依個數, 岩唔岩啊? 謝謝大家收看
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

SORRY各位師兄, 請容許我問個白癡問題,
我又忘記左......AMP W數唔可以大過啦叭, 定係啦叭唔可以大過AMP ?
...
惡魔城城主 發表於 2020-5-18 13:19


話部amp 推一隻speaker時有135w power output , 推越多speaker就得返越小power output

speaker 寫係最大受到幾w 吾係用幾w, 所以買幾大都ok

TOP

其實都可以... 不太需要理會的...
喇叭都有MIN同MAX功率. 用低過個MIN的CLASS A/膽機去推一樣推到.
就好似CLASS A 30W, 有人會話佢唔夠力咩...

正常音量其實係10瓦內.

門當戶對其實反而重要D.

TOP

話部amp 推一隻speaker時有135w power output , 推越多speaker就得返越小power output

speaker 寫係最大 ...
benny8888 發表於 18-5-2020 16:57


果個唔係每ch可以出135w嗎?
   
其實都可以... 不太需要理會的...
喇叭都有MIN同MAX功率. 用低過個MIN的CLASS A/膽機去推一樣推到.
就好似 ...
uraki 發表於 18-5-2020 17:19


嗯~其實正常聽都唔會用到好max, 唔係炸, 我平時都唔會過半, 點大都應該得一半.....我係怕自己唔記得晒一陣w數唔岩, 一著機就燒果種.....

TOP

果個唔係每ch可以出135w嗎?
   


嗯~其實正常聽都唔會用到好max, 唔係炸, 我平時都唔會過半, 點大 ...
惡魔城城主 發表於 2020-5-18 17:33



正常接駁會燒D機, 掉得啦... 又唔係前後級要匹配阻抗. 膽機等.

簡單D來講你當AMP係萬能插就得. 插入去就有聲. 音量自己可以SET LIMIT. 推得好唔好同金錢級數成正比. 睇數字無用的. 門當戶對, 入門對入門, 中級對中級. 無死錯人.

TOP

喇叭電阻值正常要同擴音機輸出阻抗一樣,個power輸出係最大,火數要個喇叭頂到擴音機輸出火數

TOP

果個唔係每ch可以出135w嗎?
   


嗯~其實正常聽都唔會用到好max, 唔係炸, 我平時都唔會過半, 點大 ...
惡魔城城主 發表於 2020-5-18 17:33



    每ch可以出135w??? 你就想呀hahaa , 普通av amp 有咁大火仲洗買power amp ? lolll

TOP

每ch可以出135w??? 你就想呀hahaa , 普通av amp 有咁大火仲洗買power amp ? lolll ...
benny8888 發表於 19-5-2020 09:54


唔識嘛, 我見每隻喇叭都100 200w咁, 但我舊依隻, 都標7.1  7 x 130w  咁即係點, 7隻一齊食130w ?


其實係我本身9x年代就有套Denon AVC-A10SE


+ POA-T10  (依隻又話 2channel 250W每聲道125w)

https://www.denon.jp/jp/museum/products/poat10.html
用唔到咁多級, 用番5.1已夠, 又冇hdmi唔方便 想換番隻依家d安橋入門級av amp
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 benny8888 於 2020-5-19 13:09 編輯
唔識嘛, 我見每隻喇叭都100 200w咁, 但我舊依隻, 都標7.1  7 x 130w  咁即係點, 7隻一齊食130w ?


其實 ...
惡魔城城主 發表於 2020-5-19 12:39


標7.1  7 x 130w,  係呀 但問題沒講幾多ch driven , 同埋日系機係無美系機足火

7x130推足7ch 應該得返6x w -7x w per ch, 之前有個web睇測試d amp 推足5/7ch 得返幾火架

fyi:
https://www.soundandvision.com/c ... er-ht-labs-measures

TOP

標7.1  7 x 130w,  係呀 但問題沒講幾多ch driven , 同埋日系機係無美系機足火

7x130推足7ch 應該得返6x ...
benny8888 發表於 19-5-2020 13:00


咁我第一po個圖"135w/ch", 我以為佢意思就係135w/1 ch...

咁師兄比下意見, 其實用5.1 一般睇戲聽歌聽演唱會睇mv....
套2000年既貴機 用 2019年既入門機.... 其實都唔係爭好遠嘛? 支援function又多d , 聲我又覺得應該唔會爭好遠, (我係從依個方式諗 新i3做到晒以前老i7既野, 仲要低熱量d)

TOP