惡魔城城主 當前離線
(幾頭唔到岸新手)
特級會員
benny8888 當前離線
進階會員
SORRY各位師兄, 請容許我問個白癡問題, 我又忘記左......AMP W數唔可以大過啦叭, 定係啦叭唔可以大過AMP ? ... 惡魔城城主 發表於 2020-5-18 13:19
TOP
uraki 當前離線
話部amp 推一隻speaker時有135w power output , 推越多speaker就得返越小power output speaker 寫係最大 ... benny8888 發表於 18-5-2020 16:57
其實都可以... 不太需要理會的... 喇叭都有MIN同MAX功率. 用低過個MIN的CLASS A/膽機去推一樣推到. 就好似 ... uraki 發表於 18-5-2020 17:19
果個唔係每ch可以出135w嗎? 嗯~其實正常聽都唔會用到好max, 唔係炸, 我平時都唔會過半, 點大 ... 惡魔城城主 發表於 2020-5-18 17:33
tseling 當前離線
初級會員
每ch可以出135w??? 你就想呀hahaa , 普通av amp 有咁大火仲洗買power amp ? lolll ... benny8888 發表於 19-5-2020 09:54
唔識嘛, 我見每隻喇叭都100 200w咁, 但我舊依隻, 都標7.1 7 x 130w 咁即係點, 7隻一齊食130w ? 其實 ... 惡魔城城主 發表於 2020-5-19 12:39
標7.1 7 x 130w, 係呀 但問題沒講幾多ch driven , 同埋日系機係無美系機足火 7x130推足7ch 應該得返6x ... benny8888 發表於 19-5-2020 13:00