慢車怪聲,問過車房話正常!!

本帖最後由 bbsfull 於 2019-12-1 10:22 編輯

慢車時(10-30km)行過凹凸路面車底有格格聲,快車時冇聲。
今年7月時過驗車, 問返去開既車房話正常,舊車係有少少聲。
小弟08年c200,想請教下各位老司機既意見。

十年車點都會有聲,只要行車正常,行到直線,四條車呔無不正常磨蝕,副偈無乜扭計,已經係架好車。

TOP

可能同suspension方面有關,自己原地製造車震聽唔聽到聲?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

可能係杯士老化

TOP

可能同suspension方面有關,自己原地製造車震聽唔聽到聲?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) ...
ununfoot 發表於 2019-12-1 13:25


原地車震無聲,其實洗唔洗坐入架車先聽到,另外一個人外面幫手㩒。
因為我自己外面就咩都聽唔到。

TOP

十年車點都會有聲,只要行車正常,行到直線,四條車呔無不正常磨蝕,副偈無乜扭計,已經係架好車。 ...
HighLamb 發表於 2019-12-1 12:01



XD 我都希望,因為我之前一直都開窗揸車,變左聽唔到車既聲音。

TOP

可能係杯士老化
Ronald1987 發表於 2019-12-1 13:54


想請教下杯士老化仲可以頂幾耐?

TOP

回覆 7# bbsfull
杯士老化頂幾耐都要換  除非你諗住渣埋呢一年 另一個可能係狗骨(防傾桿拉桿)有D 車係比較易有問題
通常小小凹凸就有聲  要車房拆左佢試

TOP

你間咩車房?
竟然有行過凹凸路面車底有格格聲,話正常?
BMW / Benz 本身車重,底担野容易老化
(10-30km )行過凹凸路面,上下跳動比較多,底担就會發出聲响
平路跳動不大所以唔响,平路行都响就好嚴重。

杯士老化仲可以頂幾耐?
唔換咪越黎越响!

TOP

應該狗骨到期要換

TOP