sp0206 當前離線
初級會員
abralam 當前離線
比蒙比蒙
中級會員
如題, 有無師兄知道? thx sp0206 發表於 2017-3-17 21:35
TOP
孤兒仔 當前離線
菜鳥孤雛
進階會員
lkl0120 當前離線
Moderator
樓上兩個都錯, 依塊板真係可以放得落U2, 但要放棄插顯示卡 lkl0120 發表於 21/3/2017 11:39
ac97 當前離線
樓上兩個都錯, 依塊板真係可以放得落U2, 但要放棄插顯示卡 lkl0120 發表於 21-3-2017 11:39
要放棄插顯示卡??? 裝唔到要插電顯示卡???無插電顯示卡得唔得?? ac97 發表於 2017-3-23 10:20 PM
doggiestyle 當前在線
laiming1610 當前離線
AL131 當前離線
要放棄插顯示卡??? 裝唔到要插電顯示卡???無插電顯示卡得唔得?? ac97 發表於 23-3-2017 22:20