LigerZero 當前離線
中級會員
AL131 當前離線
進階會員
TOP
隨機人生 當前離線
Banned
雀巢 當前離線
abralam 當前離線
比蒙比蒙
我想搵ITX橫箱,想要d無咁多窿的,因為屋企都幾大塵 同埋如果用i7、短卡,會唔會好熱? 師兄有咩好推介? ... LigerZero 發表於 2017-3-6 12:29
短卡指Low profile? ITX橫箱通常只support Low profile多 abralam 發表於 2017-3-7 14:09
mattzxc 當前離線
Fractal Design NODE 605? mattzxc 發表於 2017-3-7 17:49