c37599 當前離線
中級會員
314315316 當前離線
TOP
fatman 當前離線
進階會員
我可以好肯定甘答你係。我個config就係R5加兩把貓頭鷹,離開張床唔夠一米,如果熄左LED根本唔知開左機。 防 ... 314315316 發表於 2017-3-5 22:53
戀人未滿 當前離線
lamhoifung 當前離線
Banned
Ching, 問一下R5,我已裝240冷排,擺係上面向外吹!跟機兩把仍然在前面,想問一下要做正氣壓箱,係唔係要 ... fatman 發表於 2017-3-5 23:13
麥高比 當前離線
CHING 用邊隻貓頭鷹? c37599 發表於 2017-3-6 01:33
HDD最大聲,飛走曬HDD 麥高比 發表於 2017-3-6 19:24