2000蚊左右有咩netbook介紹?

如題,咁多位c兄比d意見小弟na~

很多用N270 U也二千之下

TOP

MSI Wind U130

TOP

本帖最後由 john2000 於 2010-6-30 19:48 編輯

del..........

TOP

Msi good try

TOP

本帖最後由 stephen1029dog 於 2010-7-2 00:03 編輯

黃金超市有部n230+ion 2千頭.
好似這部
http://netbookreview.co.uk/2009/07/mobii-ion-230-is-a-new-ion-netbook-from-point-of-view/

TOP

TOP

多謝咁多位o既意見先~
Mobii ION 230係咩廠家?

TOP

本帖最後由 stephen1029dog 於 2010-7-7 14:38 編輯
多謝咁多位o既意見先~
Mobii ION 230係咩廠家?
bi920731 發表於 2010-7-7 01:37 PM


你預什牌. you see here
http://www.youtube.com/watch?v=vlYoWZeMOp4
http://www.youtube.com/watch?v=CFx0bZHcUH0

TOP