杜龍 當前離線
進階會員
Qookei 當前離線
Heavy Mac User
特級會員
TOP
回憶是很痛苦 當前離線
a886 當前離線
dickxdv 當前離線
由Lenovo S9 升級到 X200LE!
長老會員
king3 當前離線
我想問, ANDRIOD 裝APP, 係裝係RAM到? 定點? 唔同WM的可? dickxdv 發表於 2010-1-30 15:14
jasonwkc 當前離線
部腦超慢 當前離線
android唔似得WM咁有得揀裝係邊,只會預設裝落ROM king3 發表於 2010-1-30 16:04