牆身龜裂問題

屋企裝修完3年,昨日發現大廳主窗側邊牆身批盪出現爆裂。
懋請問是否裝修時批盪做得不好,或者是油漆做做得不好。
有什麼方法可以修補。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

入了濕氣,牆身內/油漆底下,有些物料發脹,谷爆面層油漆。
樓主應該摸到係凸起,而不止是裂開。

TOP

果然係凸起咗,係咪要剷起再補灰再上油至可以徹底修復呢?

TOP

屋企裝修完3年,昨日發現大廳主窗側邊牆身批盪出現爆裂。
懋請問是否裝修時批盪做得不好,或者是油漆做做得 ...
LSK123 發表於 2026-3-13 15:40


我之前都試過呢個情況, 主要係因為無油底油, 同埋用左nippon 五合一油

之後我剷走甩的灰, 首先清潔, 之後油多樂士底油去"那"實牆身, 再上灰, 打磨, 再上底油, 之後油多樂士二合一面油

底油的目的係增加貼著力, 而五合一底油的膠質好重, 時間耐左收宿就會爆

TOP

某個 youtuber 講話 D 人剷底都唔會剷到咁乾淨
剷得有幾澈底就要睇你比左幾多錢......
我冇經驗 ,只係照原話講返出黎

TOP

1.剷舊漆
2.補墻膏
3.沙紙打磨
4.掃乳膠漆

有時見條罅細, 我會直接跳去第4點

TOP

多口問下... 『剷走甩的灰』/『剷舊漆』,係全度牆做?定係裂縫附近的位做?

TOP

多口問下... 『剷走甩的灰』/『剷舊漆』,係全度牆做?定係裂縫附近的位做? ...
Ian_Seabourne 發表於 2026-3-16 01:47

將裂痕介大佢再補灰

via HKEPC Reader for Android

TOP

剷時要輕輕手, 如果唔係就會牽一髮而動全身波及全幅牆 ...

TOP

回覆 4# 馬洛耶夫

多謝指教。
我當年裝修時是2月至4月,屬於潮濕天氣,可能係底油未乾透啩。

TOP