LSK123 當前離線
初級會員
Ian_Seabourne 當前離線
中級會員
TOP
馬洛耶夫 當前離線
屋企裝修完3年,昨日發現大廳主窗側邊牆身批盪出現爆裂。 懋請問是否裝修時批盪做得不好,或者是油漆做做得 ... LSK123 發表於 2026-3-13 15:40
doggiestyle 當前離線
進階會員
1個閒人 當前離線
m92fshing 當前離線
多口問下... 『剷走甩的灰』/『剷舊漆』,係全度牆做?定係裂縫附近的位做? ... Ian_Seabourne 發表於 2026-3-16 01:47
funkilove 當前離線