三星表示2010年將放棄Symbian系統

Nokia, 你繼續攬著 Symbian 唔放吧

-------------------------------------

三星表示2010年將放棄Symbian系統

http://news.mydrivers.com/1/148/148586.htm

據國外媒體報道,繼三星宣布開放式手機平台bada之後,三星表示在2010年將不再開發基於Symbian系統的智能手機。

“2010年推出新的智能手機將繼續采用Windows Mobile和Android的智能手機平台,不再使用Symbian手機平台,而且我們將會使用三星自己開發的開放式操作系統bada。”資深副總裁李唐珠在接受采訪時說道。

在三星公布的第三季度財報中,三星手機市場占有率達到20.8%,僅次於諾基亞,但是智能手機的市場占有率卻不足3.5%。三星決定放棄 Symbian手機平台改為自主開發bada平台,有可能是要降低智能手機成本,以求在中低端智能手機市場取得突破,而這個市場目前仍然由諾基亞獨占鰲頭,三星能否從諾基亞手中搶得份額,還得看其bada平台是否能贏得智能手機用戶的青睞。

原帖由 busyman 於 2009-11-13 00:56 發表
Nokia, 你繼續攬著 Symbian 唔放吧

-------------------------------------

三星表示2010年將放棄Symbian系統

http://news.mydrivers.com/1/148/148586.htm

據國外媒體報道,繼三星宣布開放式手機平台bada ...

仲有N900

TOP

原帖由 eric09236 於 2009-11-13 01:06 發表

仲有N900

Linux 死左好耐
你睇 Motorola 都做唔起
之前 Samsung 的 LiMo 都唔玩

TOP

熟悉咗對手嘅系統, 再改良自己嘅系統 咁就得米?

TOP

一早就應該咁做啦

TOP

android + google services,,

TOP

一人攬一個OS
各自死

TOP

nokia會唔會有放棄既一日?

TOP

Symbian有幾智能

TOP

Symbian 有幾差 ? 速度/操作 ok , 至重要慳电又平 ?
就算 S60V5既机 賣到$1700巳經有 !

大家又介绍下其它OS , 有咁上下表現同價格嚟睇下

[ 本帖最後由 atv 於 2009-11-13 09:28 編輯 ]

TOP