睇無線D高清臺成日冇左信號

星期四五開始係咁
睇亞視D高清臺又冇事
係TM問題定我SETTING問題

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 電腦迷 於 2009-3-9 01:58 發表

你....住邊區? 用大廈收定自已天線收?

住林村用自己天線

TOP

可能因為落雨影響接收

TOP

依家佢有時冇啦啦會叫我關硬體加速但我都冇開過

TOP

原帖由 carlos06 於 2009-3-9 01:54 發表
星期四五開始係咁
睇亞視D高清臺又冇事
係TM問題定我SETTING問題



唔係高清台既事,係訊號問題。
因為無線高清有事,唔等如亞視高清有事。
兩者在不同頻道,無線在CH35,亞視在CH37,咁即係話你既CH35訊號唔穩定。

TOP

原帖由 carlos06 於 2009-3-9 01:54 發表
星期四五開始係咁
睇亞視D高清臺又冇事
係TM問題定我SETTING問題


我都係咁,我星五開始J2,互動新聞台,高清TVB 完全接收唔到

TOP

好明顯係你訊號問題.

TOP

咁即係要加個放大器?
依家開黎睇又冇事

[ 本帖最後由 carlos06 於 2009-3-9 22:43 編輯 ]

TOP