有冇人用過Imation Ipro機頂盒呢?

我行過SSP地庫,四圍都係show緊佢
有冇師兄try過呢?

而家諗緊V-Digi定Imation....

Imation.是8仔oem

TOP

我都見過佢地d counter
demo 個效果唔錯, 價錢又平,
我都諗緊買imation 定 MTV...

TOP

MTV is better I think...
Frequent improvement is made by new firmware

TOP

How much$ is the Imation Ipro?

TOP

Imation 好新, 好似無咩用家評價

[ 本帖最後由 藤井 於 2009-3-5 00:02 編輯 ]

TOP

原帖由 Vincent2006 於 2009-3-3 20:22 發表
How much$ is the Imation Ipro?


~1.2-1.3k

TOP

原帖由 藤井 於 2009-3-5 00:00 發表


~1.2-1.3k

買得8仔啦~~

TOP

如果1300 真係 攞多500 買mtv

TOP

原帖由 April27 於 2009-3-5 01:01 發表
如果1300 真係 攞多500 買mtv

成38%喎
viewsonic果隻ok, 我用緊

TOP