固網轉去「Hello喂」後重當唔當係固網號碼?

如果用「Hello喂」飛線去香港流動號碼,外國打IDD去原本個固網號碼會唔會當打去香港流動號碼?我驚對方個IDD會分香港固網/流動唔同收費。

另外重想問呢張「csl 3G IDD 儲值通話咭」重有無得賣?好似幾抵玩。
https://www.hkcsl.com/tc/pccw-hkt-3g-idd-rechargeable/

飛左線,佢應該睇唔到你飛去邊

TOP

龍門任佢搬

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

回復 1 #烏烏豆

你講嗰張 3G IDD 卡,係2014年以前,電訊盈科未購回 CSL 之前的產物。假使有未開封的卡,都早就因過晒期而失效

疲勞時還能回的家

TOP

我個「Hello喂」號碼100%係飛線去香港流動號碼,任何國家打來香港固網收費

TOP

回復 烏烏豆

你講嗰張 3G IDD 卡,係2014年以前,電訊盈科未購回 CSL 之前的產物。假使有未開封的卡,都早 ...
slt 發表於 2024-10-18 18:27


唔該晒。
而家啲卡好似全部都係「IDD收費+本地通話費」,其實都唔平,可能出 IDD Plan 重抵,不過又唔係好想簽約。

TOP

我個「Hello喂」號碼100%係飛線去香港流動號碼,任何國家打來香港固網收費
w__w 發表於 2024-10-18 20:31


唔該晒。

TOP