用開中國移動(惠康卡),通常登記後即時用得

本帖最後由 oystercake 於 2024-10-12 01:30 編輯

用開中國移動上網卡(惠康卡),通常實名認証後都立刻用得, 唔知點解今日換新卡時, 要收到sms 話如成功登記將於一個工作天內通知你. 真係要等一日先用得!:

本帖最後由 handsome_guy 於 2024-10-12 02:05 編輯

而家要用智方便登記先至得呀

用身份證登記
要等幾日驗證
間接迫你用智方便

呢套嘢整咗唔知幾多億 但係冇人用

TOP

Ha...ha...
need to open 1 day in advance then.

TOP

本帖最後由 Louis_gre2 於 2024-10-12 00:17 編輯

除左預早一兩日,重要實名後,插多幾日機,兩大中資玩 "確認實名" 後,幾日內 "二次實名" 確認。
我中招,實完,拎出張卡,諗住上去先插/用。
好彩發覺得快,唔係回收埋先知,就 xyz%^$#$@

廢柴華 + 廢柴 OFCA 德政

TOP

咁今次我算好彩,開卡後3 個鐘收到sms確認

via HKEPC Reader for Android

TOP

我上周實名完 隔一陣sms通知失敗
去cmhk門市搞
職員話實名異常 叫我取消咁啲卡😒

TOP

而家要用智方便登記先至得呀

用身份證登記
要等幾日驗證
間接迫你用智方便

呢套嘢整咗唔知幾多億 但係冇 ...
handsome_guy 發表於 2024-10-12 01:58

智方便好多地方都用到。用來登入e-Tax, 可以做數碼簽署報稅表。可以登入政府一站通。用QR code 過境e道。點會冇用呀

TOP

智方便好多地方都用到。用來登入e-Tax, 可以做數碼簽署報稅表。可以登入政府一站通。用QR code 過境e道。 ...
LaMancha 發表於 2024-10-12 14:42


過境e道的確有用
但報稅一年一次,收稅單一年一次,交差餉一年4次,嗰幾次就要俾個App裝喺度用位甚至backgrouod run嘢,不如用返low tech方法好過

TOP

回覆 7# LaMancha

我地呢D生果金長者就覺得智方便其實不方便,用這個程式你的手機必需要跟著用什麼指紋辨識又或劃圖案方式來開機,不用這兩種方法就不能用這個智方便程式,即是要手機持有人改變開機的方法來就這個程式,安裝銀行網上理財程式都唔需要你的手機必定用指紋辨識又或劃圖案方式來開手機啦,所以這個程式不多人用必定有原因的。

TOP

昨晚開卡, 按個用智方便實名, 佢彈出error 頁, 比佢吹到啤啤聲.

TOP