oystercake 當前離線
進階會員
handsome_guy 當前離線
TOP
rthkepc 當前離線
中級會員
Louis_gre2 當前離線
codyma 當前離線
LaMancha 當前離線
而家要用智方便登記先至得呀 用身份證登記 要等幾日驗證 間接迫你用智方便 呢套嘢整咗唔知幾多億 但係冇 ... handsome_guy 發表於 2024-10-12 01:58
Aÿ 當前離線
智方便好多地方都用到。用來登入e-Tax, 可以做數碼簽署報稅表。可以登入政府一站通。用QR code 過境e道。 ... LaMancha 發表於 2024-10-12 14:42
風信子 當前離線
貧果 當前離線
KABAYAN 50劵 賣48