本帖最後由 hoho100 於 2024-9-20 03:55 編輯
本身用緊CSL 家庭plan 就完約
有屋企人移民 (1年預 返1-2次 都少用 ,keep號碼為主)
主號 - 打算完約 簽平plan
副號 1 -3 香港用, whatsapp通訊為主
副號4 內地用, 主要收銀行sms
MNP轉 CSL 全功能儲值卡嗎? / 過冷河去其他卡
去左C 記問攜號轉台手續,
都係hea答話買張儲值卡 ,冇講買邊張,
同埋話冇貨,最近要過屯門先有得買。
打C記其他門市打唔通,都問唔到...
定索性 買sosim/3DIY mnp 先好D?
我d 副號係咪唔可以 mnp 去hello?
請搵人解答吓我,唔該大家 |